vliegreis-bali.reismee.nl

Boodschappen doen

18-09-2019

Na alle sores van gisteren hebben we heerlijk geslapen, dan klinkt er bepaald melodietje in de straat dat betekent dat de groenteboer er is. Corry en Erni gaan naar buiten om de inkopen te doen, ik maak snel een foto. Teentje en arm zijn wel blauw en doen pijn, maar dat weer houd me er niet van om gezellig te gaan winkelen met Leo, Corry en Erni. Na de lunch vertrekken wij naar de Pasar Badung hier kijken wij wat rond en doen, wat inkopen. Daarna rijden we verder naar Krisna ook een warenhuis. Rond 17h00 zijn we weer terug. Wij vleien ons neer op de bank, om 18.00 gaan we eten na het eten drinken we een kopje koffie en praten nog wat.

19-09-2019

Vandaag boodschappen doen eerst rijden we naar de bank, daarna naar de dierenzaak om daarna door te rijden naar de Carrefour. Hier hebben wel even werk en slenteren door de winkel om onze boodschappen te zoeken. Na een paar uur rijden we weer naar huis, waar Frank al op ons zit te wachten met de Gado Gado. Na een heerlijke lunch duiken we het zwembad in, hier verblijven wij tot het avond eten. Het is nog maar 6 dagen dan gaan we weer terug naar huis.

Conny en Bas

Ach wat vervelend van je teen en arm. Hoop dat het snel over is. Geniet ondertussen van het lekkere eten en de omgeving.