vliegreis-bali.reismee.nl

21-09 TM 23-09-2019

21-09-2019

Wij hebben heerlijk geslapen en worden uitgerust wakker, voetje en arm zijn gelukkig niet meer zo blauw, maar mijn teen voel ik nog steeds. Even later komt Leo naar beneden, omdat Corry en Leo straks naar het strand gaan wandelen ontbijten wij gelijk. Niet veel later vertrekken ze, Frank en ik brengen onze tijd op de bank  ik schrijf me verhaal. Als Frank koffie heeft gezet komen de wandelaars weer terug moe maar voldaan. Wij drinken gezamenlijk een kopje koffie, en besluiten om nog even naar een warenhuis te gaan om een tafelkleedje en wat kussen overtrekken voor ,de bank, thuis te kopen. Ook eten we nog Gado Gado en drinken weer één van de heerlijke sappen bij een zaakje in het complex helaas krijg ik sla niet weg. Hierna vertrekken we richting huis om ons neer te vleien in het zwembad.

22-09-2019

Vandaag gaan Frank en Leo naar het strand om naar de vliegershow te kijken, ze vertrekken samen op de scooter. Maar helaas er is niet veel meer te zien van de vliegers wel wordt er door kinderen een vechtsport getraind op het strand.Niet veel later zijn ze weer terug.

23-09-2019

Wij staan vroeg op vandaag gaan we naar de water tuinen in Tirta Gangga de afstand is 87 km maar dit betekent wel 2 uur en 40 minuten rijden. Onderweg stoppen wij voor een kopje koffie en een snack bij Ashyana Resort, bar LeZat. Na 3 kwartier vervolgen wij onze weg naar de watertuinen, daar aangekomen parkeren wij de auto en lopen richting park. Erg groot is het park niet maar het is wel apart. Er zijn verschillende vijvers, één met Lotus bloemen en één met koi karpers. Ook is er één vijver met staptegels. Maar om deze vijver over te steken moet je wel geduld hebben. Veel toeristen maken uitgebreid foto’s op deze staptegels. Tegen betaling van een klein bedrag mag in één van de vijvers met de vissen zwemmen. Na het park gezien te hebben rijden we terug, maar dan krijgt de Google maps dame het op haar heupen en stuurt ons de verkeerde kant op. Wij rijden door rijstvelden om te eindigen bij een smal loop bruggetje. Keren hier is geen optie, dus dan maar achteruit, zodra wij kunnen draaien we om en vervolgen onze weg. In Jimbaran aangekomen eten wij eerst nog even bij Chinees restaurant  Warung Laota  voordat we naar huis rijden. Daar aan gekomen drinken wij koffie en niet veel later begeven wij ons moe maar voldaan naar bed.

Silvia

Er wordt wat afgereden..je hebt haast nog een vakantie nodig om bij te komen😂😂
Veel plezier nog verder.